آناآنا، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 2 روز سن داره

آنا کوچولو

تولد 1 سالگی

1393/1/21 18:00
نویسنده : مامان آنا
5,455 بازدید
اشتراک گذاری

تولد 1 سالگیت هم خدا را شکر خیلی خوب برگزار شد.4 فروردین تولدت بود ولی بخاطر شروع ایام فاطمیه 1روز زودتر برگزارش کردیم یعنی 3 فروردین. هر چند که کمک آنچنانی نداشتم برای تدارکات و تمیز کردن و چیدمان خانه ولی با کمک مادر عزیزم و پدر مهربانت تا حدی از پس کارها بر اومدم والبته زن دایی و خاله هم بیچاره ها کمکم کردن ولی خب اونا هم سرگرم رسیدگی به کارهای خودشون بودن و مدت هاست که یاد گرفتم  خودم از پس کارهام بر بیام و انتظاری از هیچ کس نداشته باشم.از روز قبل یه سری از کارهای شام را انجام دادم و سالاد ها را آماده کردم و فقط تم تولدت خیلی اذیتم کرد چون تم به سفارش خودم طراحی شده بود و کسی که تم را طراحی کرده بود کارش فقط طراحی بود و اجرا نداشت و منم چندین روز مشغول بریدن و این کارها بودم و تو هم  تا کاغذ ها را میدیدی شیطنت میکردی و میخواستی همشون را پاره کنی و من باید صبر میکردم تا شب که خوابت ببره و خودم هم خسته شروع به چیدن میکردمخمیازه.خلاصه همه غذا ها تا قبل رسیدن مهمان ها حاضر بودن و من نفس راحتی کشیدم اوه.طرف های ظهر شروع کردی به نق نق که به بابات گفتم ببرت بیرون و تابت بده تا خوابت ببره تا شب خوش اخلاق باشی.خلاصه تا رسیدن مهمان ها آوردت و خدا را شکر خوش اخلاق بودی و لباست را عوض کردم و خودم هم حاضر شدم و مهمان ها کم کم اومدن و اولش یکم بد خلق بودی چون همه بغلت میکردن و تو هم اصلا دوست نداشتی این وضعیت را.اواسط تولد لباست را عوض کردم و بهتر شدی انگار لباست راحت نبوده و خلاصه اینکه خوش اخلاق شدی و کلی میخندیدی و ذوق میکردی مخصوصا وقتی کادوها باز شد عاشق عروسک ها شده بودی تو بغل میگرفتیشون و ذوق میکردی.

از تولدت راضی بودم ولی چون خیلی خسته شدم تصمیم گرفتم سال بعد تولدت را مختصر و سه نفره برگزار کنم یا اینکه اگه مهد باشی توی مهد و همراه دوستانتقلب

 

اینم تولد آنا با تم کریسمس

 

 

 

 

 

 

 

 

 

گیفت مهمان ها هم یه تقویم دیواری بود با عکس آنا که تو اولین فرصت عکس گیفت و کارت دعوت و فلش و مابقی تم را میذارم آنا از کامپیوتر آویزون شده میترسم خاموشش کنه همه عکس ها بپرهاسترس

کارت دعوت با عکس 4ماهگی  آنا

گیفت مهمان ها تقویم دیواری با عکس آنا 

 

 

 

 

 

این چند تا عکس هم هدیه تولد آنا از طرف دوست وبلاگی عزیزم ستاره جونه

ستاره جونم مرسی از محبتت قلب

 

 

 

پسندها (4)

نظرات (22)

الهه مامان مبین
8 فروردین 93 0:24
سلام دوست عزیزم . هزار ماشاا... چه دخمل نازی دارید . خدا حفظش کنه . تولدش هم مبارک باشه . ما بازم پیشتون میایم . شما هم به ما سر بزنید ...
مامان آنا
پاسخ
ممنون عزیزم خوش آمدیدمنم تو اولین فرصت حتما میام وبتون
♥مامی ملودی جون ♥
8 فروردین 93 0:31
تولدت مبارک فندقک دیگه بزرگ شدی و از نی نی بودن در اومدی
مامان آنا
پاسخ
آره دیگه بزرگ شدم
کبری مامان آنیتا((آنیتا عسل مامان وبابا))
8 فروردین 93 0:46
تولدت مبارک خانم کوچولو انشاالله جشن 120 سالگیت سال نو هم بهتون تبریک میگم انشاالله سال خوبی داشته باشین
مامان آنا
پاسخ
مرسی عزیزم امیدوارم شما هم سال خوبی داشته باشین
مامان ستاره
9 فروردین 93 1:55
ای جانم تولدت مبارک عزیز دلم انشاالله صد و بیست ساله شی عزیزم ... چقدر لباس تولدت بهت میاد ماه شدی عزیزم ... آفرین به این مامانی خوش سلیقه .... خسته نباشی عزیزم ... برو خصوصی
مامان آنا
پاسخ
ممنون ستاره جونم لطف داری عزیزم
آوايي ... ( لي لي )
9 فروردین 93 18:51
سلامممممممم تولد يك سالگي گل دختر مبارككككككككككككك انشالله 120 ساله بشه عزيز دلم زير سايه ي پدر و مادر عزيزش..... واقعاً دست ماماني درد نكنه همه چيز تولد از تزئينات و كيك و لباس و ..... عالي
مامان آنا
پاسخ
مرسی عزیزم لطف داری
آوايي ... ( لي لي )
9 فروردین 93 18:53
خواهر جون رمز رو برات تو خصوصي گذاشتم انشالله از الان به بعد هر پستي بزارم با اين رمز باز ميشه ..... تا اينجا ديگه پست هاي قبلي باز نميشن
مامان آنا
پاسخ
مرسی
مامان ستاره
11 فروردین 93 1:15
برو خصوصی عزیز دلم
مامان ستاره
11 فروردین 93 17:00
سلام عزیزم بیا تو وبم هدیه تولد آنا جون رو ببین
آوايي ... ( لي لي )
12 فروردین 93 4:15
// // // // // &// // // // // // // // // // // // // // // اینا سبزه ی سیزده بدره اون وسطی رو برای رسیدن تو به همه ی آرزوهات گره زدم... "13بدر مبارک عزیزم" چيه خووووووووو ميخواستم اولين نفري باشم كه بت تبريك گفتم
مامان عسل
13 فروردین 93 22:25
عزیزم تولدن مبارک انشالله تولد 120 سالگیت خانم خوشگله
مامان آنا
پاسخ
ممنون عزیزم
مامان ستاره
15 فروردین 93 19:33
برو خصوصی گلم
زهره(نى نى عسلك)
17 فروردین 93 0:53
تولدت مبارك انا كوچولو. ماشا الله چقدر ملوسه دختر كوچولوتون.تم تولدش هم خيلى جالب و خاصه.لباسش خيلى به انا جون مياد.ان شالله تولد صدسالگيش.
مامان آنا
پاسخ
ممنون گلم لطف دارین
فرناز خاله آرسن جون
17 فروردین 93 18:37
تولد عسلک رو تبریک میگم ایشالله 100 ساله بشی خاله چه تولد قشنگی شده دست همه کسایی که زحمت کشیدن درد نکنه مخصوصا مامانی وبابایی ،تزیینات غذاها عالی شدن مطمئنم آنا جون وقتی بزرگ میشه براش یه خاطره به یاد موندنی میشه و از شما پدر مادر مهربون تشکر میکنه واقعا عالی شده
مامان آنا
پاسخ
مرسی فرناز عزیزم
فرناز خاله آرسن جون
19 فروردین 93 16:47
دوست گلم انگاری من رمز رو خصوصی نفرستادم بی زحمت اونو تایید نکن
مامان آنا
پاسخ
باشه فرناز جون حواسم هست
افسانه مامان پارمین
21 فروردین 93 1:19
تولد یکسالگی فرشته کوچولو مبارک باشه . انشالله فارغ التحصیلیش رو جشن بگیری . چه جشن خوبی ، همه چیر عالی و باسلیقه بود .
مامان آنا
پاسخ
ممنون عزیزم نظر لطفتونه
مینا مامان روشا
21 فروردین 93 10:05
عزیزم تولدت مبارک. انشالله همیشه زنده باشی
مامان آنا
پاسخ
ممنون
مامان یزدان
21 فروردین 93 11:12
تولدت مبارک عزیزم.
عاطفه
21 فروردین 93 21:59
خوشگل منی ناناز منی عسل منی عزیز دلمی ببخشید که خاله جون دیر اومدم واسه عرض تبریک تولد قشنگ ات. امکان نظر گذاشتن نداشتم خوشگل خانم. از ته دل بهت تبریک میگم و بهترین بهترین ها رو برات آرزو میکنم ایشالله 120 ساله شدن ات قند عسلم. خیلی دوستت دارم.
مامان آنا
پاسخ
ممنون عزیزم ما هم دوست داریم دوست خوبم
مامان پارمین
22 فروردین 93 20:31
واااااای هورااااااا تولدت مبارک نازدونه.خانم بودی خانم تر شدی عسلک.انشاالله تولد 120 سالگیتو مامانی برات جشن بگیره.
مامان آنا
پاسخ
ممنون عزیزم
ستاره
24 فروردین 93 0:22
سلام دوستم.....اتفاقی با وبلاگ گل دخملت آشنا شدم......تولدش مبارک....همه چیز عالی بود...دستتون درد نکنه..... میشه بگید بادکنکا رو با چی باد کردید؟ممنون عزیزم....
مامان آنا
پاسخ
ممنون عزیزم.با پمپ باد دستی . کوچیکه و مخصوص بادکنکه
مامان صفورا
2 اردیبهشت 93 17:30
به به چ دخمل نازی پیش ماهم بیایید خوشحال میشیم عزیزم
مامان آنا
پاسخ
مرسیحتما عزیزم
مامان ریحانه
7 تیر 93 8:37
تولدت مبارک باشه چقدر زحمت کشیدی خانمی همه چیز خیلی خوشگل بود
مامان آنا
پاسخ
مرسی عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آنا کوچولو می باشد