آناآنا، تا این لحظه: 11 سال و 27 روز سن داره

آنا کوچولو

روزهای پایانی 1.5سالگی

1393/6/2 4:14
نویسنده : مامان آنا
1,947 بازدید
اشتراک گذاری

چند وقته اصلا فرصت نمیشه که وبت را آپ کنم قصد داشتم پست 1.5 سالگیت مروری باشه از چندتا از اولین های زندگیت که یه سری آپ کردم و کامپیوتر هنگ کرد و همه چیز پرید و بعد از اون دیگه فرصت نشدبیام بنویسم.الان هم اون پست مورد علاقه ام را نگه میدارم و سر فرصت میام مینویسم.فعلا تنها چیزی که این روزها حسابی ما را غافلگیر میکنه پیشرفت هایی هست که به اقتضای سنت هر روز اتفاق میوفته و ما رو غافلگیر میکنه.تو چند شب پیش تونستی یه جمله بگی و یه دنیا منو خوشحال کنی محبتوقتی که مامان جون یه روز اومد خونمون و وقتی تو بیدار شدی دیدی مامان جون رفته و بهم گفتی مامان کوداست(کجاست)؟من گفتم چی دوباره بگو؟بازم تکرار کردی و من اینقدر ذوق کردمبغل.تازگیاهر آقای غریبه ای که میبینی میگی عمو.وقتی گرسنه باشی میگی غژا (غذا).چند روز پیش شارژر گوشیم را کشیدی و خراب شد.با عصبانیت گفتم آنا شارژرم را خراب کردیعصبانیگفتی بب تل(بهتر)سکوتجالبه چندبار هم تکرار کردی که من و بابا غش کردیم از خندهقه قههشدیدا جنب و جوش داری یعنی یه لحظه یکجا بند نمیشی مگر اینکه چیز جدیدی ببینی و چند دقیقه سرگرم بشی.

 

وقتی که هیچ اسباب بازی و عروسکی جوابگو نیست تصمیم گرفتم یه چیز جدید براش بیارم و از اونجایی که از عکس نینی خوشش میاد مجله های نی نی مثبت مورد علاقه ام توی بارداری را بهش دادم و سرگرم شدراضی

اینقدر عکس نی نی نگاه کرد و با اشاره گفت نی نی وذوق کرد که دیگه کم کم خسته شد و روی مجله ها دراز کشیدزبان

در نهایت نتیجه بسیار غافلگیر کننده بود رو مجله ها خوابش بردمتفکر

پسندها (7)

نظرات (4)

مامی نسیم ✿◕ ‿ ◕✿
2 شهریور 93 13:46
بب تل فدای اون زبونت بشم من . وای خدا نگاه دامنش و چقدم ناز خوابش برده مامانش بچه رو از رو خرس برگردون مماخش و دهنش گیرن ممیتونه نفس بکشه خو
مامان آنا
پاسخ
خدا نکنه عزیزمنگران نباش این دختر ما عادت داره دمر بخوابه دیگه حرفه ای شده
مامان صفورا
6 شهریور 93 1:21
ای جووووووووووووووووونم ناز خانوم چه خوشگل خوابش برده
نی نی عکس
12 شهریور 93 14:29
ماشاالله چه نی نی نازی از بچه ها و نی نی های خوشگل تان عکس بگیرید و برای ما ارسال کنید. ما ضمن نمایش عکس ها در سایت، به آن ها جایزه می دهیم . http://www.niniaxs.ir/
فرناز خاله ی آرسن جون
16 شهریور 93 13:02
آفرین دخملی باهوش که اینجوری بلبل زبونی میکنه خاله قربونت بشه که اینهمه بزرگ شدی
مامان آنا
پاسخ
ممنون فرناز جونمخدا نکنه عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آنا کوچولو می باشد