آناآنا، تا این لحظه: 11 سال و 6 روز سن داره

آنا کوچولو

واکسن 18 ماهگی

1393/7/12 20:37
نویسنده : مامان آنا
39,734 بازدید
اشتراک گذاری

 به همین زودی دختر کوچولوی ما 18 ماهه شد و موعد زدن واکسنی که خیلی در موردش شنیده بودم که واکسن سخت و دردناکیه هم رسید.روز پنجشنبه که بابا خونه بود آنا رو بردیم برای زدن واکسن و دختری تعجب کرده بود که چرا امروز مزاحم خوابش شدیم و نمیتونه تا ساعت 2 بخوابه و خلاصه رفتیم مرکز بهداشت و اول وزن و بعد هم قدش رو گرفتن که اینبار کارکنان بهداشت که همیشه میگفتن حساس نشین و همه چیز اوکیه گفتن وزن 10.5 برای بچه این سن خیلی پایینه.البته علت رو جویا شدن و میگفتن چون تا ساعت 2 خوابه و وعده صبحانه رو از دست میده بخاطر همین کلا تا شب بی اشتها و کم غذا هست.حالا چند روزه که دختری رو چند ساعت زودتر بیدار میکنم و علیرغم ذوق و شوقم برای حاضر کردن صبحونه های مختلف دختری حتی یکی از چیزهایی که براش حاضر میکنم رو حتی نمیچشه و واقعا تو ذوقم خورد غمگینولی همچنان مصرانه دارم تلاش میکنم که تو این مورد شبیه من نشه چون من اصلا اهل صبحونه خوردن نیستم و این عادت رو از بچگی داشتم.حالا وقتی میره خونه اقا جون چایی میبینه و علاقه زیادی به چایی یا به قول خودش تایی پیدا کرده و چیزی که اصلا توی خونه ما درست نمیشه.

واکسن 18 ماهگی هم اونقدرها ترسناک نبود ولی خب برای آنا راحت هم نبود.بعد از زدن واکسن با وجود اینکه قطره استامینوفن هم خورده بود تب کرد و تا شب از درد پا ناله میکرد و نمیتونست راه بره.شب هم پیش خودم خوابوندمش که مرتب تبش رو چک کنم  نصف شب تبش 38 بود ولی بدنش خیلی داغ بود.روز بعدش هم تبش زیاد بود و حمامش دادم و تبش پایین اومد و تاشب همچنان اشاره پاش میکرد و میگفت درد درد و نمیتونست بشینه ولی خب امروز خدا را شکر حالش کاملا خوبه.وقتی میپرسیدیم آنا پات چی شده؟میگفت آپول.میگفتم دیگه چی بهت دادن ؟اشاره دهنش میکرد و میگفت دالو.منظورش دارو بود و همون قطره که بیشتر از آپول تو ذهنش مونده چون انگار خیلی بد طعم بوده.

 

اینجا هم خونه مامان جون حمامش دادیم و لباساش هم پوشیده ولی اصرار کرد دوباره حوله رو روی لباس تنش کنیمسکوت 

دیگه گرمش شد و حوله رو میکشید که درش بیارم

چند وقتی هم هست پدر و دختر بعد از ظهر ها با هم میرن پارک و منم تو این وقت کم به کارهام میرسم و انگار بهشون خوش میگذره چون دختری وقتی میاد یه باده (بادکنک)دستشه و خیلی خوشحاله که به قول خودش رفته پایک.منم یه روز همراهشون رفتم و با ذوق همه بازی های دختری رو میدیدم و خیلی بهمون خوش گذشت.وقتی که با شیطنت از سرسره برعکس بالا میرفت  و غذا پختنش و تک تک کارهایی که برام  خیلی شیرین بوددیدنشونمحبت

پسندها (4)

نظرات (9)

بابای ملیسا
12 مهر 93 22:48
با سلام . ضمن تبریک عید سعید قربان و آرزوی تندرستی و صحت و سلامت برای شما و خانواده محترمتون ، وبلاگ ملیسا خانم ، دختر بابایی ، با موضوع تولد و عکسهای جدیدش به روز شد . خیلی خوشحال میشیم اگر با تشریف فرمایی خود و ثبت یک یادگاری ، این جشن رو برای دخترم خاطره انگیزتر و زیباتر کنید. منتظر حضور شما هستیم.
بانو
14 مهر 93 16:28
سلام تدابیر پزشکی قبل از بارداری www.banoo.ir/post/1088 منتظر حضورتان هستیم. جامعه مجازی بانو
مریم
15 مهر 93 0:16
سلام حالتون خوبه دختر گلتون خوبه خدا رو شکر که واکسن انا جون و زدین خیالتون راحت شد منم چهارشنبه مایده رو میبرم دعا کنید اذیت نشه
مامان آنا
پاسخ
سلام عزیزم نگران نباش انشااله اذیت نمیشه
مامان مهرسنا
16 مهر 93 13:57
18ماهگیت مبارک گوگولیه خاله
الهه مامان مبین
16 مهر 93 18:20
سلام به روی ماهت عزیز دلم . ببخشید خاله جون که دیر اومدم . به سلامتی واکسنت رو زدی عزیزم . امیدوارم همیشه سلامت باشی گل خانومم عکساتون هم خیلی خوشگل بودند عزیزم . میبوسمتون
مامان آنا
پاسخ
مرسی الهه جونم
مامی نسیم ✿◕ ‿ ◕✿
18 مهر 93 1:24
خداروشکر دیگه راحت شدی تا مدرسه رفتنش از شر واکسنا . الهی من فدای اون صورت خوشگلت بشم خاله جون. وای حوله لباسیش و ببین
مامان آنا
پاسخ
آره خدا را شکر راحت شدم
پدر و مادر آروین کوچولو
18 مهر 93 14:21
کودکی غنچه ای از رود صداقت به صفای آب است کودکی صفحه ای از عشق و محبت به شکوه ماه است کودکی سلسله ی اشک به دنبال سرشت است کودکی لاله ی سرخ است به باغ امید عزیز دلم روزت مبارک
پروین مامانیه باران
27 مهر 93 21:11
سلام مامانی ماشاالله به گل دختر زیبا خدا بهتون ببخشه خانمی جسارتا یه سوال داشتم دیدم لباس های آنا جون خیلی هاش مارک نکست هست میشه بگید چه جوری براش خرید میکنید؟
مامان آنا
پاسخ
عزیزم توی نی نی سایت کلوپ هایی هستن که از نکست خرید میکنن
مامان عسل 
28 مهر 93 7:52
فدات شم خوشگل خاله خیلی اذیت شدی گلم عسل منم چندوقت دیگه باید بزنه وااااااااااااااااااااااااای میترسم اذیت بشه مثل شماجیگری خاله
مامان آنا
پاسخ
نگران نباش عزیزم انشااله اذیت نمیشه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آنا کوچولو می باشد