آناآنا، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 2 روز سن داره

آنا کوچولو

این روزهای ما

1393/9/17 4:15
نویسنده : مامان آنا
1,186 بازدید
اشتراک گذاری

این روزها حسابی با دخترک سرگرم هستم چون اکثر اوقات توی خونه تنها هستیم  همین دلیلی شده که به من  وابسته تر بشه و برای هر کاری بگه انیس انیسی بدو .دوست داره موقع انجام هر کاری من کنارش باشم و همین یکم کلافه کننده شده چون نمیتونم به کارهام برسم و مرتبا دنبالم میاد و میگه بدو یعنی بیا.گاهی با هم کارتون میبینیم بازی میکنیم و شعر میخونیم و فلش کارت های جدیدی که بابا گرفته خیلی مورد پسند واقع نشدن و شروع کرده بود به پاره کردنشون که همه رو جمع کردم و به قول خودش قاین کردم تا وقتی که بهشون علاقه نشون بده البته حق داره رنگ های تند و جذابی نداشتن.علاقه خیلی زیادی به پارک پیدا کرده و جالبه اگر کل خیابون ها رو بچرخیم همین که به پارک نزدیک بشیم نه اونقدر نزدیک که بتونه پارک رو ببینه در حدی که خیابون پارک به چشمش بیاد دیگه نمیشه کنترلش کرد اینقدر گریه میکنه و پایک پایک میگه که مجبور میشیم ببریمش پارک.در آخر هم بدون شک با چشم گریون از پارک بیرون میاد چون هر چقدر بازی کنه خسته نمیشه.وقتی وارد پارک میشه با جیغ و خوشحالی میدوهه و کلی ذوق میکنه.خودش به تنهایی از سرسره ها بالا میره و میاد پایین و من با خیال راحت از دور نگاهش میکنم و پدرش را میبینم که مرتب میگه آنا از این سرسره نرو بالا این خیلی بلنده و آنا بدون توجه به حرف پدرش میره بالا و با اشتیاق تمام میاد پایین من از دور قند تو دلم آب میشه بخاطر جرات و جسارتش و پدرش چشم ازش برنمیداره از ترس ارتفاع و عجول بودن دختری.هنوز باور نمیکنم اینقدر بزرگ شده که حرف میزنه شعر میخونه و ناز منو میکشه و وقتی خودم رو به خواب میزنم یواش زیر لب میگه خوابیت.وقتی از چیزی خوشش میاد میگه دوست یعنی دوستش دارم و از دایی به شدت حساب میبره.کافیه موقع ناهار خوردنش دایی باشه همه غذاشو به زور هم که شده میخوره.یه روز که خونه مامانم اینا بخاطر اینکه به حرف دایی که گفته بود وسایل هاتو جمع کن توجه نکرده بود و دایی با جدیت باهاش حرف زده بود خیلی ناراحت شده بود رفته بود پیش مامانم گفته بود بده بده.مامانم گفته بود کی بده؟گفته بود دایی بدهقهر الان دیگه وارد مرحله طوطی بودن شده و همه کلمات و حرف های جدید بقیه رو تکرار میکنه

شباهت رنگ های لباسش به این خرگوشی که بغلش کرده جالبهزبان

اینم یه عکس از فر طبیعی موهای دختریآرام

پسندها (4)

نظرات (21)

مهتاب مامان آذین
17 آذر 93 7:05
سلام خانمی از آشنایی با شما و دخمل نازتون خوشحالم و مایلم با شما دوستی کنم اگه شما هم موافقید لطفا برام کامنت بذارید . منتظر حضور گرمتون هستم .
بهار
17 آذر 93 14:30
انای خوشگلممم انیس جون خصوصی
الهه مامان مبین
17 آذر 93 17:03
عزیز دلم قربونت بره خاله . واقعا دوستم درست میگی خیلی مواقع کنترل کردن این جوجوها کار خیلی مشکلیه . امیدوارم که خدای مهربون پشت و پناه همه کوچولوها باشه .... لباس دخمل هم خیلی به رنگ لباس خرگوشی نزدیکه . عزیزم
مامان آنا
پاسخ
خدا نکنه عزیزم .انشااله.
♥مامی ملودی جون ♥
18 آذر 93 0:08
اله فدات بشم با دیدن این خوشگل خانومت قند تو دلم اب میشه و دلم میخواد فشارش بدم مامانش تا نزدیکای خونه ما میاین و ما ندیدیمتون
مامان آنا
پاسخ
نظر لطفته نسیم جون.شما ساکن بهمنی هستین؟
♥مامی ملودی جون ♥
18 آذر 93 0:08
خرگوش جلو لاریسا
مامان آنا
پاسخ
دقیقا ماهی چندبار ملاقاتش میکنیماینم از مزیت ها و البته معایب پدر و مادر معتاد به فست فوده
♥مامی ملودی جون ♥
18 آذر 93 0:09
اون فرت و فدا شم اون قرت و فدا شم . موهات خیلییییییییییییی نازه نفسه خ اله
جیران بخشنده
18 آذر 93 17:30
آخی عزیییزم چه قدر تو ماهی پرنسسسس
مامی نسیم ✿◕ ‿ ◕✿
19 آذر 93 12:23
اره عزیزم اون طرفا میشینیم . ولی خیلی بده نخورین تو رو خدا . من اخرین باری که رفتم ساندویچی واقعا یادم نیست کی بود .
مامان آنا
پاسخ
خوش به حالت نسیم کاش منم مثل تو میشدم
عمه فروغ
19 آذر 93 18:29
ای جونم چقدر تو این لباس خوشگل شدی عروسک هزار تا بوس
مامان آنا
پاسخ
چشماتون قشنگ میبینه
عمه فروغ
20 آذر 93 1:11
با اجازتون من شما رو لینک کردم خوشحال میشم اگه شما هم ما رو لینک کنید آنا جون رو هم ببوس
مامان آنا
پاسخ
مرسی. حتما عزیزم
مامی نسیم ✿◕ ‿ ◕✿
22 آذر 93 0:04
میشه تو متونی
مامی نسیم ✿◕ ‿ ◕✿
24 آذر 93 12:13
راستی عزیزم راستی ادرس جاهایی که برای انا خرید میکنی و برام بفرست . یه بار فرستاده بودی متاسفانه نمیدونم چیکارش کردم
مامان آنا
پاسخ
خصوصیتو چک کن عزیزم
فرناز خاله آرسن جون
27 آذر 93 22:09
ای جونمچقدر لباست بهت میاد عزیزمناز بودی نازتر شدی خوشگل خالهبووووووس برای آنا جوووووونیی
مامان آنا
پاسخ
ممنون فرناز عزیز
عمه فروغ
30 آذر 93 0:22
سلام عزیزم خوب هستید؟ آنا جون خوبه؟ ازتون یه خواهشی داشتم میشه به ما در جشن.اره نی نی وبلاگ رای بدید؟ فقط کافیه 39 رو به شماره 1000891010 اس ام اس کنید. یه دنیا سپاس
مامان آنا
پاسخ
حتماعزیزم
الهه مامان مبین
30 آذر 93 0:37
یلدا یعنی یادمان باشد که زندگی آن قدر کوتاه است که یک دقیقه بیشتر با هم بودن را باید جشن گرفت. یلداتون مبارک دوست عزیزم
مامان مهدیس
4 دی 93 9:47
سلام دقیقا چیزهایی که نوشتین در مورد دخمل منم صدق میکنه بچه ها انرژی مثبتن . دخمل نازی دارین وای اون عکس اولیه خیلی جیگره من با افتخار شما رو لینک میکنم دوست داشتین به ما هم سر بزنید
مامان آنا
پاسخ
نظر لطفتونه عزیزم.حتما
فرناز خاله آرسن جون
6 دی 93 15:10
خاله جونی آرسن تو جشنواره شرکت کرده رای بدی خوشحالمون میکنی کد 71 به 1000891010 بفرستین
مامان آنا
پاسخ
حتما فرناز جون
مامان ....je30....
6 دی 93 18:29
قولبونت خاله جون شیرین زبون من مهرسنای منم دقیقا همین کارارومیکنه
مامان آنا
پاسخ
ای جونم ببوس مهرسنای نازم رو
مامان نی نی
11 دی 93 12:19
سلام.وبلاگ قشنگی دارید. یه خواهشی ازتون دارم پسرم تو جشنواره عکس شرکت کرده، اگه امکان داره برای حمایت از اون لطفا عدد 88 رو به شماره 1000891010 پیامک کنید، پیشاپیش از لطفتون ممنونم.
Kosar
24 دی 93 19:33
___♥♥♥ __♥♥_♥♥ _♥♥___♥♥ _♥♥___♥♥_________♥♥♥♥ _♥♥___♥♥_______♥♥___♥♥♥♥ _♥♥__♥♥_______♥___♥♥___♥♥ __♥♥__♥______♥__♥♥__♥♥♥__♥♥ ___♥♥__♥____♥__♥♥_____♥♥__♥ ____♥♥_♥♥__♥♥_♥♥________♥♥ ____♥♥___♥♥__♥♥ ___♥___________♥ __♥_____________♥ _♥_____♥___♥____♥ _♥___///___@__\\__♥ _♥___\\\______///__♥ ___♥______W____♥ _____♥♥_____♥♥ _______♥♥♥♥♥ سلام وب شماعالیه من وقتی عکس کودک شمارو میبینم فکر میکنم اجی وبرادر خودمه راستی به وب منم بیایید واگه موافق بودیید تبادل لینک هم بکنیم مرسی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آنا کوچولو می باشد