آناآنا، تا این لحظه: 11 سال و 6 روز سن داره

آنا کوچولو

یه غیبت طولانی +یه مسافرت دیگه به شیراز+پیشرفت های آنا

1393/11/20 16:46
نویسنده : مامان آنا
1,207 بازدید
اشتراک گذاری

اگه بگم این روزها پر مشغله ترین روزهای عمرمه دروغ نگفتم .واقعا درگیرم این وسط برای یه سری کارها مجبور بودیم یه مسافرت دیگه به شیراز داشته باشیم و همش درگیر و آنا هم هزار ماشاله برای خودش یه وروجک شیطون به تمام معنا شده یعنی مرتبا در حال دسته گل به آب دادن و معذرت خواهی کردنه.هر اشتباهی که میکنه میگه معذلت و هی ما میبخشیم و نمیدونم چرا یه ربع بعد باز فراموش میکنه متفکر دیگه میشه گفت کاملا صحبت میکنه و تقریبا همه کلمات و اسم ها رو بلده ولی خب هنوز بعضی کلماتش رو نمیتونه واضح ادا کنه که من به عنوان مترجم اگر برای کسی شبهه ای پیش بیاد سریع برطرفش میکنمعینک.شعر حسنی رو هم دست و پا شکسته میخونه.یه سری لغات رو هم به انگلیسی میگه مثل :بچه گربه-بچه خوک-بچه سگ-پرتقال -سیب -موز -نون تست-کیوی-غذا-پنیر-گوجه-خیار-نان لقمه ای-کالباس-گوشت مرغ-تن ماهی-تخم مرغ.این لغات رو واضح به انگلیسی میگه و همه اینا رو مدیون یه کتاب ساده هستم که هدفم از خریدش این بود که عکس هاش رو ببینه و اصلا قصد آموزش نداشتم چون لغات مشکلی توی کتابه هستن ولی انا خیلی علاقه نشون میداد و منم اونایی که تلفظشون راحت بود رو براش میخوندم 

تازگیا که کلا در حال بدو بدو هست و نمیذاره حتی ازش عکس بگیرم تنها راهی که میشه چند ثانیه نگهش داشت اینه که یه شکلات یا لواشک بهش بدم یا حتی قولش رو هم که بدم تقریبا راضی میشه .کلماتی که موقع ابراز محبت بهمون میگه خیلی بامزه است.عزیزم -قتنگم-کوچولو-نانازی-خوشکلی-ما هم ذوق که چقدر دوسمون داره اما یه ثانیه بعد میگه ببعی بذار سکوتمنظورش کارتون شاندشیپ هست تازه متوجه میشیم دلیل ابراز محبتش چی بوده .

شیراز هم نشد خیلی آنا رو بیرون ببریم و کلا خونه بود فقط شب آخر که فرداش قرار بود برگردیم باباش گفت ببریمش بیرون حوصلش سر رفته خلاصه بردیمش شهر بازی زیتون و خیلی بهش خوش گذشت

 

پروژه عکس انداختنخسته

سکوت

لواشک مورد علاقه که چند ثانیه دخترک رو یه جا بند میکنه

یه روز که رفته بود توی حیاط و روی پله ها خوابیده رفته بود پایین با این سر و وضع خاکی چقدر هم خوشحاله

عکس العملش وقتی گفتم کارش بد بوده شاکی

اینم شبی که بردیمش شهر بازی از بدو ورودمون این آبنبات چوبی توی دهنش بود تا وقتی که برگشتیم اصلا اجازه نمیداد از دهنش درش بیاریم یقه لباسش پر شد از آبنبات

 

پسندها (4)

نظرات (9)

الهه مامان مبین
20 بهمن 93 17:34
سلام به روی ماهت عزیزم اول از همه یه بگم که : ماهمیشه بهتون سر میزنیم ولی شما هیچوقت پیش ما نمیاید
مامان آنا
پاسخ
شما لطف دارینکم لطفی از ماست
الهه مامان مبین
20 بهمن 93 17:35
بعدش اینکه اگه هم نیاید من دوستون دارم خصوصا آنا جون نازم رو خیلییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
مامان آنا
پاسخ
ممنون عزیز دلم ما هم شما رو دوست داریم
الهه مامان مبین
20 بهمن 93 17:38
همیشه به گردش عزیز دلم . قربون اون شیرین زبونیات و شیطنتات واقعا دوستم این شیطنت رو همه بچه ها دارند . من همیشه میگم بچه ها فقط سلامت باشند هر چقدر دوست دارند شیطونی کنند . قربون همه نی نی های دنیا
مامان آنا
پاسخ
واقعا همینطوره به نظر من شیطنت هاشون هم شیرینه
مامان ساناز
20 بهمن 93 18:51
سلام عزيززززززم چه دخمل خوشگلى خدا حفظش كنه نى نى من 2ماهشه دكتر هم گفته:به احتمال زياد پسره اگر تمايل داريد ما رو بلينكيد و پيش ما هم بيايد و نظر قشنگ و زيباتونو بگي
مامان آنا
پاسخ
سلام نظر لطف شماست.انشااله نینیتون هر چی که هست دختر یا پسر صحیح و سلامت بیاد بغلتون.حتما
♥مامی ملودی جون ♥
20 بهمن 93 22:58
ای جونم اره واقعا نمیزارن دیگه عکس بگیریم ازشون . حالا ملودی تا میخوام ازش عکس بگیرم میاد پشت دوربین و میگه ببینم . حالا بگو اگه تو بیای اینطرف من از کی عکس بگیرم
مامان آنا
پاسخ
چه بامزه عزیز دلم ملودی
عمه فروغ
20 بهمن 93 23:36
ای جونم هزار ماشاا.. به آنای گلم که کلی لغت انگلیسی یاد گرفتهان شاا.. روز به روز موفق تر باشی عزیزم ای وای از بدو بدو نگو که آرشیدا هم حتی یه ثانیه یه جا بند نمیشه
مامان آنا
پاسخ
ممنون عزیزم.عیب نداره عمه جون اقتضای سنشونه و واقعا هم بامزه و شیرینه بدو بدو کردن و کارهاشون.
محمد
21 بهمن 93 13:32
سلام با وسایل جدید " آماده سازی کیک و دسر " بروزم. به ماهم سر بزن.
بهار
25 بهمن 93 13:39
همیشه بشادی و سفر شبیه همین کاپ کیک های لباسش خوشمزه و دوست داشتنیه این دختر ملوس خوشحالم که دیگه میتونه لبنیات بخوره نمیدونم گفته بودم یا نه غزل هم همینطور بود و بعد از دو سالگی بطرز معجزه اسایی خوب شد خداروشکر....روی وزن گیریش هم خیلی تاثیر داشت
مامان آنا
پاسخ
ممنون عزیز دلم خدا رو شکر که حساسیت غزلی هم برطرف شده.اتفاقا آنا هم از نظر وزنگیری خیلی بهتر شده
فرناز خاله ی آرسن جون
2 اسفند 93 19:53
همیشه به سفر و گردش و شادی آفرین به دخملی باهوش که همه کلمات رو یاد گرفته و شعر میخونه و حسابی دلبری میکنه و دل همه رو میبره دست گل مامانی درد نکنه که عکسهای به این خوبی گرفته با شیطنت دخمل خوشگل
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آنا کوچولو می باشد