آناآنا، تا این لحظه: 11 سال و 27 روز سن داره

آنا کوچولو

مروری بر خاطرات

1393/12/26 3:41
نویسنده : مامان آنا
2,228 بازدید
اشتراک گذاری

دوست داشتم قبل  از تولد دو سالگی چند تا عکس از نوزادی آنا بزارم .چقدر عکس ها و خاطرات این دو سال زیاد بودن دلم میخواست فرصت بود و خیلی از عکس ها ر اینجا میذاشتم چون با تک تکشون خاطره دارم ولی حیف که فرصت نمیشه و مجبورم فقط یه تعداد کمی به عنوان یادگاری اینجا بزارم.البته تقریبا تعداد زیادی از عکس ها توی وبلاگ هستن و از این بابت خیالم راحته

 

اولین عکس آنا .فیلم سونوگرافی رو من بارها و بارها نگاه میکردم و ثانیه ثانیه استاپش میکردم شاید بتونم چهره آنا رو واضح تر ببینم و این عکس رو از بین فیلم کات کرده بودم و روزی صد بار نگاهش میکردم و توی ذهنم چهره اش رو تصور میکردم چهره ای که هر روز توی ذهنم یه جور ترسیمش میکردم و در نهایت آنا شبیه هیچ کدوم نبودزبان

اولین شب حضور آنا توی خونه که اینجا 11روزش بود چون 10 روز از زمانی که به دنیا اومد بیمارستان بخاطر افت قند و بعد هم زردی بستری بود

هنرنمایی های مادر زیبا

چهار ماهگی

لبخند قشنگت وقتی اولین لباس زمستونه رو تنت کردیم

6 ماهگی دختر گندمی من که رنگ پوستش بعد ازتولد هیچ شباهتی به پدر و مادرش نداشت یادش بخیر چقدر غصه میخوردم از این بابت که چرا سفید نیست و بقیه میگفتن بخاطر ویارت بوده چون من عاشق ترشیجات بودم واصلا با یه ولع عجیبی چیزهای ترش میخوردم نمیدونم واقعا شاید علتش این بوده به هر حال دخترم سبزه بانمکهزیباخندونک

نه ماهگی

 

اولین قدم ها  15 ماهگی

تلاش زیادش برای صحبت کردن و فهموندن حرف هاش به بقیه جالب بود.آنا خیلی دیر راه افتاد ولی از نظرحرف زدن خیلی زود به حرف افتاد

.

.

.

.

.

.

 

 

 

این عکس ها گوشه ای از از روزهای شیرین مادر شدن است روزهایی که گاهی پر است از دلهره و اضطراب.روزهایی که کودکم قد میکشد و من هم کنار او پخته تر میشوم .حالا چشم برهم زدنی 26 را هم میگذرانم .هنوز باور ندارم 26 ساله شدم چقدر این دوسال که  تو کنارم هستی زود گذشت .تو کنارم باش حتی اگر تمام سال های عمرم زود بگذرد

پسندها (6)

نظرات (9)

♥مامی ملودی جون ♥
26 اسفند 93 11:03
الهی خاله فدای اون عکسای خوشگلش بشه که رشد و کاملا میشه به وضوح دید . انشا الله تنش سالم باشه همیشه و شیطونی کنه . مامانش از قدیم گفتن سفید سفید صد تومن سرخ و سفید صد تومن حالا که رسید به سبزه هر چی بگی می ارزه . بعدشم دخملمون به این بلوری خیلیییییییییییییییییییییییی هم نازه . وای دلم غش رفت براش
مامان آنا
پاسخ
ممنون نسیم جون دوست عزیزم شما لطف دارین
عمه فروغ
26 اسفند 93 14:01
چه گذر زمان زیبایی زمان خیلی زود میگذره و بچه ها خیلی زود بزگ میشوند.26 سالگیتون مبارک عزیزم ان شاا.. 1000 ساله بشی و سایت همیشه بالا سر دختر گلت باشه و در کنار هم شاد و خوش باشید
مامان آنا
پاسخ
ممنون از دعای قشنگتون
الهه مامان مبین
27 اسفند 93 18:09
خداوندا ، در این آخرین روزهای سال دل دوستان عزیزم را چنان در جویبار زلال رحمتت شستشو ده که هر کجا تردیدی هست ایمان هر کجا زخمی هست مرهم هر کجا نومیدی هست امید و هر کجا نفرتی هست عشق جای آنرا فرا گیرد ، آمین . . . سال جدید رو تبریک میگم و از همینجا روی ماهتون رو میبوسم دوستون داریم زیااااااااااااااااااااااااااااد
مامان آنا
پاسخ
ممنون از دعای خیلی خیلی قشنگت الهه عزیزم. امیدوارم شما هم سال خوبی داشته باشین
بهار
29 اسفند 93 0:38
انیس مهربونم سال نو و تولد انای عزیزمو پیشاپیش بهتون تبریک میگم انشالا سال خوب و خوش سرشار از بهترینها پیش رو داشته باشین
مامان آنا
پاسخ
ممنون بهار جونم همچنین شما
عمه فروغ
3 فروردین 94 1:45
لحظات از آن توست؛ آبی، سبز، سرخ، سیاه، سفید رنگهایی را که بایسته است بر آنها بزن روزهایت رنگارنگ سال نو مبارک . . .
دخترعمه ي داداش متين و پارسا كوچولو
4 فروردین 94 13:38
سلام مامان آنا جون.ماشالله خيلي دختر نازنيني داريد!از طرف من ببوسيدش! به وبلاگ ما هم سر بزنيد! راستي امروز تولد آنا جونه!تولدش مباركـ ايشالله عمر طولاني داشته باشه و هميشه سلامت باشه!سال نو تون هم مباركـ انشالله كه سال خوبي داشته باشيد! با افتخار لينكتون كردم!
مامان آنا
پاسخ
ممنون. عزیزم
مادر بزرگ
4 فروردین 94 14:27
جای هیچکس را هیچکس دیگر نمیتواند پر کند ! مهربانم : تولدت مبارک
مامانی رادین
5 فروردین 94 15:27
سلام خوبید؟ سال نو مبارک ایشالا سال خوبی پیش رو داشته باشید هزار سال زنده باشی
بابا و مامان آروین کوچولو
5 فروردین 94 22:29
از صمیم قلبم خواهان آنم که ضربان قلبتان به لبخند های مکرر تکرار شود و هر آنچه به دل آرزویش را دارید بی بهانه ای از آن شما باشد دعایتان می کنم به خیر نگاهتان می کنم به پاکی یادتان می کنم به خوبی هرجا هستید بهترین ها را برایتان آرزو دارم لحظه هایتان بهاری لباتون خندون دلتون شاد روز و شب هاتون پر از شادی و آرامش و خوبی و سلامتی سال نو مبارک
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آنا کوچولو می باشد