آناآنا، تا این لحظه: 11 سال و 25 روز سن داره

آنا کوچولو

عقد دختردایی جان

1394/2/23 3:04
نویسنده : مامان آنا
2,019 بازدید
اشتراک گذاری

یه مدته تنبلی رو به اوج رسوندم و حدودا دوماهی خاطرات آنا عقب افتاده و هر بار که یادش میوفتم عذاب وجدان میگیرم بعدا هی دلداری میدم به خودم میگم حالا فردا حتما مینویسم و نمیدونم چرا  هفته هاست اون فرداهه نمیرسه متفکر.

8فروردین مراسم عقد دختر دایی عزیزم بود.دوسالی از من کوچکتره .بخاطر اختلاف سنی کممون میشه گفت با هم بزرگ شدیم و تابستون ها کلا یا من خونه دایی بودم یا دختر دایی خونه ما بود .خیلی دوستش دارم واقعا مثل خواهرم .یادمه موقع بارداری وقتی جنسیت بچه مشخص شد اولین هدیه رو از طرف دختر دایی گرفتم و چقدر خوشحال شدم.حالا دختر دایی کوچولوی من که هنوز علاقه زیادی به رنگ صورتی دخملونه داره و کلکسیون لاک هاش روز به روز بیشتر میشه و کیتی عروسک مورد علاقشه عقد کرد و من چه حس غریبی داشتم هم خوشحال بودم و هم غمگین که نکنه بره مشهد و دیگه ازم دور بشه اونم اینقدر دور.ولی به خودم میگم حتی اگر بره مشهد و ازم دور بشه باز هم دوسش دارم مهم اینه که خوشبخت باشه همین کافیه.

مراسم عقد توی تالار برگزار شد و خانواده داماد اومده بودن بوشهر و قراره عروسی رو مشهد برگزار کنن .آنا مثل همیشه کلی شیطنت کرد و رقصید و درآخر هم داشت سفره عقد رو به هم میریخت و منم اون وسط فقط در حال دویدن دنبال آنا .بماند که وقتی سرگرم بودم دیدم داره یه پسر کوچولو رو کتک میزنه یا اون صحنه ای که داشت تلاش میکرد از میز کیک بالا بره و کیک بردارهخستهتوی حیاط موقع آتیش بازی داشت بدو  بدو میکرد که افتاد و سرش خورد زمین خیلی ترسیدم و خدارو شکر یکم گریه کرد و زود آروم شد در کل بهش خوش گذشت به منم خوش گذشت 

               آرزو دارم دختر دایی من و همه عروس ها خوشبخت خوشبخت بشن در پناه خدا

 

با عرض پوزش از دختر دایی جونم که عکسش اینقدر حرفه ای ویرایش شدهزبان

 آنا در حال پاییدن چشم بقیه برای دستکاری لوستر که نتونست ادامه بده به کارش و رفت سراغ قسمت های دیگه

 

و خوشحال از موفقیت حاصلهدلخور

پسندها (2)

نظرات (1)

عمه فروغ
23 اردیبهشت 94 10:57
مبارک باشه ان شاا.. که همیشه در کنار هم خوشبخت باشند ای جوووووووونم به آنای آتیش پاره راستی شما بوشهری هستید؟
مامان آنا
پاسخ
ممنون از لطفتون بله عزیزم بوشهری هستیم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آنا کوچولو می باشد