آناآنا، تا این لحظه: 11 سال و 28 روز سن داره

آنا کوچولو

روز مادر

1394/2/23 4:25
نویسنده : مامان آنا
1,523 بازدید
اشتراک گذاری

 

فرزند عزیزم:
آن زمان که مرا پیر و از کار افتاده یافتی،
اگر هنگام غذا خوردن لباسهایم را کثیف کردم ویا نتوانستم لباسهایم را بپوشم،
اگر صحبت هایم تکراری و خسته کننده است،
صبور باش و درکم کن.
یادت بیاور وقتی کوچک بودی مجبور میشدم روزی چند بار لباسهایت عوض کنم.
برای سرگرمی یا خواباندنت مجبور میشدم بارها و بارها داستانی را برایت تعریف کنم… .
وقتی نمیخواهم به حمام بروم مرا سرزنش و شرمنده نکن.
وقتی بی خبر از پیشرفتها و دنیای امروز سوالاتی میکنم،با تمسخر به من ننگر.
وقتی برای ادای کلمات یا مطلبی حافظه ام یاری نمیکند، فرصت بده و عصبانی نشو.
وقتی پاهایم توان راه رفتن ندارند، دستانت را به من بده… همانگونه که تو اولین قدمهایت را کنار من برمیداشتی…
زمانی که میگویم دیگر نمیخواهم زنده بمانم و میخواهم بمیرم، عصبانی نشو… روزی خود میفهمی.
از اینکه در کنارت و مزاحم تو هستم، خسته و عصبانی نشو.
یاریم کن همانگونه که من یاریت کردم.
کمک کن تا با نیرو و شکیبایی تو این راه را به پایان برسانم.
فرزند دلبندم، دوستت دارم.

پ ن:هر چند که این متن تکراریه اما دوست داشتم حتما توی وبلاگت به یادگار بزارم به نظرم این پست مناسب بود

 

و پودر کاکاءو های  گوشه لپ آنا و رد انگشتش روی کیک بیانگر همه چیز هست

یه حرکت خودجوش برای دلجویی بابت کیکی که داشت به سرنوشت گل دچار میشد

عکسی از کیک ندارم وقتی که بعد از پرپرکردن گل یه طرف کیک رو کاملا لهه کردهیپنوتیزم

پسندها (6)

نظرات (5)

عمه فروغ
23 اردیبهشت 94 10:54
روز مادر با تاخیر بر شما مبارک ان شاا.. که همیشه زنده باشید و سایتون بالا سر آنای گلم باشه
مامان آنا
پاسخ
ممنون عزیز دلم
الهه مامان مبین
29 اردیبهشت 94 17:39
مبارک باشه دوست خوبم
بانو
10 خرداد 94 7:49
سری مسابقات عکاسی حس زندگی با موضوع پا در کفش بزرگترها همراه با جوایز ارزنده: نفر اول ربع سکه بهار آزادی نفر دوم کارت هدیه 200 هزار تومانی نفر سوم کارت هدیه 100 هزار تومانی مهلت ارسال عکس تا 25 هر ماه اطلاعات بیشتر در لینک زیر: http://www.banoo.ir/forum/post/4987
بانو
9 تیر 94 14:44
سری مسابقات عکاسی حس زندگی با موضوع دعوت همراه با جوایز ارزنده: نفر اول ربع سکه بهار آزادی نفر دوم کارت هدیه 200 هزار تومانی نفر سوم کارت هدیه 100 هزار تومانی مهلت ارسال عکس تا 30 هر ماه اطلاعات بیشتر در لینک زیر:
http://www.banoo.ir/forum/post/5318
الهه مامان مبین
13 تیر 94 16:46
خصوصی بیا دوستم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آنا کوچولو می باشد