آناآنا، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 15 روز سن داره

آنا کوچولو

پیشرفت های 13 ماهگی

1393/2/2 14:22
نویسنده : مامان آنا
1,319 بازدید
اشتراک گذاری

دختر عزیزم توی 13 ماهگی تغییرات چشمگیری داشتی که دلم میخواد همشون را برات بنویسم امیدوارم همه کارهات خاطرم باشه و البته اگه چیزی بعدا یادم اومد برات اضافه میکنم.

از 1 سال 10 روزگی خود به خود پستونک را ترک کردی  و اصلا دیگه دوست نداری دهنت بذاری.

تقریبا تمام حرف هامون را متوجه میشی و اگه ازت بپرسم آنا شیر میخوای؟اگه گرسنه ات باشه سرت را به علامت تایید تکون میدی

گوشی موبایل را برمیداری و میگی اهووو

تا یه آهنگ میشنوی و کسی برات شعر میخونه دست میزنی البته خیلی وقته این کار را انجام میدی تقریبا چند ماهه

اگه چیزی را بخوای میگی دده یعنی بده

جایی که میخوایم بریم یا اگه مهمانی باشیم و بخوایم برگردیم با بقیه بای بای میکنی

من بهت میگم یک تو هم میگی دو ته یعنی  دو سه

وقتی میگم الهی شکر دستهات را بالا میبری

اگه کار بدی کنی بهت میگم نه نه نه تو هم انگشت اشارت را تکون میدی و میگی نچ نچ نچ اینقدر بانمک انجامش میدیبغل

از هر چیزی که بتونی بالا میری ولی هنوز راه نمیری فقط با کمک اشیا

من شلیک کردن را یادت دادم تو هم یاد گرفتی و انگش اشاره ات را طرفمون میگیری و با یه صدایی شلیک میکنی

بهت بگم بوس کن بوس میکنی و دلت هم نخواد بجاش گاز میگیریابرو

وقتی میگم نازی کن اگه دلت نخواد نازی کنی طرف را میزنی و تا میبینی اخم میکنم نازی میکنی و میگی نا نا یعنی نازی بودخنثی

وقتی بغل بخوای دستت را دراز میکنی و میگی ق قل

وقتی دستت را میگیریم که تمرین راه رفتن کنی میگی تا ته   تا ته   چون من بهت میگم تاتی تاتی خودت یاد گرفتی و دیگه من نمیگم و تا دستت را میگیرم خودت شروع میکنی

میتونی حلقه های هوشت سرجاشون البته غیر منظم بزاری و هر حلقه ای را که میذاری چون تشویقت میکنم برای خودت دست میزنی

وقتی با اسباب بازی و عروسک هات بازی میکنی به زبون خودت باهاشون حرف میزنی

صبح که از خواب بیدار میشی چون تختت کنار منه با دست بیدارم میکنی و تا چشمام باز میکنم خوشحال میشی و میخندی

بعد از ظهر که حاضر میشیم بریم بیرون بابایی ازت میپرسه آنا کجا بریم؟میگی دده میگه بریم پیش کی؟میگی پپل منظورت پارسا هست چون من بهش میگم پپل تو هم یاد گرفتی

 

توی این عکس داشتیم میرفتیم بیرون و من گذاشتمت رو مبل و بابا گفت واااااااااای چه دخترم ناز شده و تو هم اینطوری ناز کردی و ما هم اینقدر بهت خندیدیم خنده

 

کلا دیگه برای عکس انداختن همکاری نمیکنی و یه لحظه ثابت نمیمونی و همه عکس هات خراب میشن و اونایی هم که درست هستن یا سرت پایینه یا داری یه طرف دیگه را نگاه میکنی

 

توی این عکس اولین باری بود که موهات را از پشت بستمماچالبته موهات فر فری شده و هر چی هم بلند بشه مشخص نیست

آهنگ مورد علاقه ات این روزها حسنی هست و اون قسمتش که میگه قوقولی قوقو تو هم یاد گرفتی و میگی قوقو قوقو

 

پسندها (1)

نظرات (9)

مامان مهدیه
2 اردیبهشت 93 16:31
سلام عزیزم دوقلوهای من سارا و ثنا زنگیان تو جشنواره نوروزی شرکت کردن ممنون میشم به وب ما بیاین و بهشون رای و امتیاز5 رو بدین
ندا مامان یسنا
5 اردیبهشت 93 14:30
عزیزم چه کو چولوی نازی دارین هزار ماشاالله'من همیشه به وبلاگتون سر میزنم شما هم اگه دوست داشتیم به وبلاگ ما سر بزنید
مامان آنا
پاسخ
حتما عزیزم
مامانی آواخانوم
5 اردیبهشت 93 23:38
توجه توجه لطفا به سایت زیر بروید وبه خلیج فارس بودن ایران رای بدهید زود زود. http://www.persianorarabiangulf.com/index.php ابتدا گزینهpersiangulf را انتخاب سپس روی گزینه vote کلیک کنید همت خود را نشان دهید نگذارید این رسوایی را به جان بخریم شما هم کپی کنید وبرای عزیزان دیگه بفرستید
لـــي لـــي
7 اردیبهشت 93 4:52
درسایه ي درختی که یک نفر جا دارد تو بمان ..... من به زیر آفتاب ماندن در كنارت راضیم....
مامان الهه
7 اردیبهشت 93 11:14
سلام دوست عزیزم . ممنون که به ما سر زدید . با اجازه لینکتون کردم .
مامی نسیم (✿◠‿◠)
7 اردیبهشت 93 13:42
ای جونه دلم
فرناز خاله آرسن جون
15 اردیبهشت 93 22:34
بزنم به تخته ماشالله خیلی بزرگ شدی خاله همه چی رو هم یاد گرفتی چه دخمل ملوسی هم شدی با اون ژستات فدات بشه خاله
پریسا پ
17 اردیبهشت 93 7:24
salam doste azizam mashalah che dokhtariiiii asaleee azizam khoda hefzesh kone age ejaze bedin adeton mikonam
مامان آنا
پاسخ
ممنون عزیزم فقط آدرس وبتون برای من باز نمیشه
مامان مهدیه
17 اردیبهشت 93 19:16
عزیزم لینکتون کردم خوشحال میشم بهمون سر بزنید
مامان آنا
پاسخ
ممنون عزیزم باعث افتخاره
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آنا کوچولو می باشد